Bästa mjukvaran för företag som jobbar med magasinering och self-storage

Används av några av världens största företag

  • Sparar tid och pengar
  • Allt-i-ett-lösning
  • Reparationer och underhåll
  • Hantering av kapitalutgifter
responsive image

Används av några av världens största self-storage-företag

Axxerions fördelar

  • Utformad för användaren
  • Skräddarsytt för dina behov
  • 100% molnbaserad teknik
  • Dedikerad account manager

Högt rankad mjukvara för att hantera magasinering

Programvara som sparar pengar

Axxerions programvara för magasinering och self-storage strömlinjeformar dina behov av underhåll, reparationer och investeringar, vilket sparar tid och pengar

Axxerion är lätthanterligt och förenklar hela processen, skapar kontroll och ger en överblick över verksamheten samt fungerar som ett bra planeringsverktyg.

En 30 minuter demonstration kan spara dig både tid och pengar framöver.

Enkel mjukvara för lagring

Axxerions underhållssystem för magasinering och self-storage är helt webbaserat och hjälper varje verksamhet att enkelt rapportera underhållsproblem. Problem och serviceförfrågningar skickas för granskning och tilldelas lokala kvalificerade leverantörer som en arbetsorder. När arbetet är avslutat skickar systemet vidare fakturor för attestering och betalning. 

Lokala kvalificerade leverantörer hanteras med inbyggda funktioner i Axxerion. Systemet hjälper bland annat till och notifierar både dig och leverantören när till exempel en försäkring behöver förnyas.

handshake

Engagerad support

Axxerions supportteam jobbar nära våra klienter för att säkerställa deras framgång med systemet och frågor och problem hanteras snabbt. Supporten är tillgänglig genom antingen kundportal, email eller via telefon.

En mängd olika utbildningsprogram finns tillgängligt, utan extra kostnad, för våra kunder. Både online- och onsite-utbildning erbjuds och kan enkelt bokas in.

Ledande teknik

Axxerions teknik är nyskapande och tillåter kunder att åtnjuta ett system utan att behöva installera extra program i sin webbläsare.

  • Enkelt att konfigurera – Lägg till eller ta bort fält var som helst i systemet, utan programmering.
  • Ta fram dina egna specifika processer för granskningar, godkännande och aviseringar. Ställ in nya områden baserade på funktioner, kostnader och andra faktorer samt skapa historik och revisioner.
  • Integrera med andra system för att överföra data både in och ut ur systemet.
  • Kör systemet på vilken enhet som passar dig – mobiltelefon, surfplatta eller dator.
  • Generera önskade rapporter eller paneler eller använd något av det hundratal alternativ och funktioner som finns i systemet.

Boka in en gratis demonstration

En 30 minuter demonstration kan spara dig både tid och pengar framöver.

Vad väntar du på?

Klicka på knappen nedan och boka en gratis demo!

Boka demo